2022. július 21., csütörtök

Ádám már Budapesten van 21

20220721 Csütörtök

Alig, hogy befejeztem a reggelit, már érkezett az ebéd. Az ellátásom kifogástalan, csak lelkileg vagyok alultáplált. Norciék, Emőke lányom és Áron nagyon tudnak hiányozni.

Ömlenek a kriptovalutás reklámok. Mesés hozamokról szólnak, de engem csak az érdekel, hogy Áron a terv szerinti három nap múlva épségben hazaérjen Athénból.

Minden maradékot az asztalról betettem a hűtőbe, mert különben ahogyan István mondja:"beköpik a legyek".

Az ebédre hozott tejfölös bableves finom volt, bár ha én készitem, belekarikázok egy szál virslit.

Tudtam beszélni Ádámmal. Ő már itt van Budapesten, szervezi a koncertjeit a Szigeten kívül több helyszinen, többek között Erdélyben. A családot majd Norci hozza. Említettem, hogy mi max négyen kimennénk egy bő hétre hozzájuk szeptemberben Bristolba. Nagy szeretettel várnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése