2022. július 13., szerda

Bitcoin csomag 13

 20220713 Szerda

Katika reggelije 8-kor érkezett.

A postáról hívtak, hogy bitcoin csomagom érkezett, Előszöl azt gondoltam, hogy nem veszem át. Ekkora összeg  kockáztatása már nem az én világom. Maradok a szép nyugdíjamnál a havi 0,8 % hozamú biztonságos befektetésnél és a munkánál (korrektúra, nyelvtanítás, gyümölcsfák, konyhakert).

Megjött a villanyszerelő. Remélem, hogy elhárította a hibát.

Katika ebédre hozott tarhonyalevest és tökfőzeléket fasírttal. Örönömre a mikró működik, a tarhonyalevest meg tudtam melegíteni. A második fogást majd később.

Egy új befektetést kínáltak, majd csütörtökön keresni fognak a google-ön.

Lementem a BudapestBankba, hogy felvegyek egy fél milliót az utánvétes csomagom kiváltására, de a bank 5 perccel az érkezésem előtt bezárt. Végül a két kártyával (350+150) tudtam kivátani a bitcoim csomagomat.

Kiváncsi vagyok, hogy jó vagy rossz pillanatban mozdultam a dologra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése