2022. július 17., vasárnap

Béla Indiában 17

 202220717 Vasárnap

Katika hozta a reggelit, amit István készített. A kolbászos lecsós tojásrántotta megint el volt sózva. Csak a kenyeret ettem meg és hozzá megittam a finom tejeskávét.

Áron még mindig csúnyán köhög. A pihenés nem elég, orvosról pedig hallani sem akar.  Megpróbálok adni neki egy kis langyos Neocitrátot. Bevittem neki, amikor már nem volt  forró, de azt se kérte. 

Közben Katika hozta az ebédet

Akármennyire mehetnékem van Dömsödre, Áront nem hagyom  itt Gazdagréten. Ha valaki mindkettönket levinne, az más.  

Délután nagy fülekkel hallgattam Béla Indiai úti élményeit. Béla szerint én olyn sok mindenhez értek, de arról nem tesz emltést, mennyire nincs rábeszélő képességem, hogy ezeket az élményekett nem elég átélni, le is kellene írnia, mint Kittenberger Kálmán tette: Vadászkalandok Afrikában.

Persze ha be lenne kapcsolva egy magnó, amikor mesáli, akkor lehetnék én az íródeákja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése