2016. május 21., szombat

Már négyen vagyunk



Reggel arra ébredtem, hogy Manna a takaróm tején lustálkodik. Felkeltem, de csak annyira, hogy fogat mossak és átmentem Áronhoz, hogy mellé bújjak.

 Erre mi történik? Manna is átjött és felkapaszkodott az ágyunkba. Azt mondta, hogy ő is családtag.

 Nem sokkal ezután elindultunk a piacra. Áron azt kérte, hadd maradjon itthon. Tiborral ketten mentünk a piacra.

 Útközben benéztünk Tassi Judithoz, aki azt mondta, hogy akkor ebéd után átjönnek Leventével németezni.

 A szomszédságban Gulyás Judit kérte, hogy hizlaljam fel Tibort és szeretne adni Tibornak néhány Lacikától kinőtt ruhát.

 Laci bácsi pedig bemutatta nekem a youtube-on az orosz mintára készült ásót, kapát és boronát, amit nagyon érdemes házilag elkészíteni.

 Tibornak át kellett élnie, hogy milyen családias, baráti hangulat uralkodik a piacon. Laci bácsinál vettünk egy paradicsom palántát 100.- forintért. Erre mondta, hogyan néz ki egy palánta egyedül, ezért adott egy ráadást.

 Otthon elkészítettem a soktojásos bundáskenyereket, a sült szalonnát és a tejföllel feltálaltam a maradék ruszlit is. Utána kakaó és nekem tejeskávé. Közben egy éles késsel sikerült elvágnom a hüvelykujjam.

 Közben Tibor elültette a paradicsom palántákat.

 Reggeli után Zoli bácsi átjött füvet és sövényt nyírni, mi pedig elindultunk paradicsom karóhoz anyagot beszerezni. Sikerült is néhány fenyő karót begyömöszölnünk az autó csomagtartójába.

 Hazafele benéztünk Pista bácsihoz, ami két fél pálinkát jelentett, majd utána átmentünk a Gáborékhoz. Ott kaptunk néhány gyöngyvirágot és újabb fél deci alkoholt.

 Hazaérve nekem már nem volt más dolgom, mint mindezt leírni a blogban és feltenni az ebédet.

 Jó későn ebédeltünk, sőt Áron még akkor sem, mert szerinte túl bőséges volt a reggeli.

 Éppen, hogy befejeztük az ebédet megjött Judit és Levente. Amíg Áron és Levente elmentek kutyát sétáltatni, addig Judittal kávéztunk.

 Amikor a fiúk visszajöttek leültünk egy kicsit németezni. Amit Áron olvasott föl a könyvéből azt a Leventének kellett magyarra fordítania, és amit a Levente olvasott föl, azt Áronnak.

 Utána Leventével játszottam egy parti sakkot, ahol nagyon kellett kapaszkodnom, hogy a huszár előnnyel még meg is nyerjem a partit.

 Következett a nagy fűnyírás, Tibor pedig nagyon ügyesen meglocsolta a növényeket.

 Megállapítottam, hogy Berni nem csak nem jött angolra, de nem is szólt, hogy nem tud jönni. Furcsa.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése