2022. június 6., hétfő

05

 2020605 Vasárnap

Reggel 8-kor hozta a fínom reggelit. Valamiz morgott hozzá, nehogy már vidáman kezdődjön a napom. Utána visszafeküdtem és csak délben ébredtem. István hozta az ebédet (csirke hsleves cérnametélttel) és szólt, hogy ne hagyjam kihűlni.

Vacsora (virsli mustárral) este 6-kor.

A tiszta edényeket krámoltam a helyére a mosogatógépből.

Áront nem hallom, hogy itthon lenne.

Később már annyira itthon volt, hogy nekem is tálalt rántott csirkeszárnyakat sült krumpéival és ketchuppal.

este 10-kor egy bő fél órát tudtam beszélgetni Norci lányommal. 

nehéz áttekintenie a hat fős családját, mert szanaszét vannak a világbabn. Augusztusban látjuk egymást.de arra készüljenek, hogySzeptemberben mi is megyünk hozzájuk.

Villanyoltás előtt még közzéteszem az elmaradt napokat a blognaplóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése