2022. június 6., hétfő

06

 20220220606 Hétfő

A reggeli mazsols kalács és tejeskávé..

A reggeli után nekiduráltam magam és letakarítottam a konyhaasztaltált. A jó munkához idő kell. Dálre végeztem.

Az ebéd gulyásleves.  és palacsinta. Még az ebéd előtt közzétettem a tenapról szóló blogbejegyzést.

"Aki nem dolgozik, ne is egyék." Az ebédnek csak a feét ettem meg, a másik felét félretettem Áronnak.

Nagy Emőm telefonált, hogy a Csarkeszőlő program Gerhasdt elfoglaltsága miatt halasztva.

Áron este 7-kor hazaért, de a párbeszűűűűűűűűűéd köztünk nem tartott egy percig se.

Vacsorára Áron a rántott csirke darabkákat tálalta sült kruplival és ketchuppal. Sör egy csepp se. Én még szívesen beszélgettem volna Áronnal a négy nagyszülőjéről, de erre már nem került sor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése