2022. június 13., hétfő

13

 mmmmm20220613 Hétfő


A menetrend ébresztő, Katika készítette reggeli (sajtos, téliszalámis vajaskenyerek kápia paprikával és tejeskávé)

Őgy jóllaktam vele, hogy a délben hozott ebédet el kellett  tennem vacsorára.

Beszéltem Emőke lányommal. A program, ameddig most ellátunk:

Szerda Szemészet, utána Páty,

Csütörtök Valószínűleg Dömsöd, készülődés a szemműtétre.

Kora délutún rászántam magam, hogy levigyek egy vödör vizet a smaragdfánknak, nehogy megint B. Palinak kelljen figyelmeztetnie, hogy a fa kezd kiszáradni. Régen ez egy párperges művelet volt, most a sokszorosa és mág az sem biztos, hogy a ni fánk kapta a vizet.

Este 7-kor megérkezett a hideg vacsora (lilahagymás zsíroskenyér és kefír) mebgettem hozzá a délben megmradt tarkabablevest.

Tibcsi telefonát, aminek örültem. Sűrű programjai ellenére úgy tervezi, hogy öt nap múlva jön értem Gazdagrétre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése