2022. június 22., szerda

Hazatért Emőke ányom 22

 20220622 Szerda

9-kor reggeli. Májkrémes kenyér, tejeskávé. Még meg sem éheztem, amikor Katika már hozta az ebődet. Csak a meggyleves feléig jutottam el, a többi későbbre félretéve.

Ebéd után behízelgő hangú nő híívott a mediashop.hu ügynökségtől. 34.000.- Ft árú konyhai készletre sikerült rábeszélnie.  A sokdarabos csomagban két vonzó tétel is volt. (28 cm-es kőbevonatos serpenyő és egy USB-n keresztül tölthető zseblámpa.) A nő jól forgatta a szót, bennem hamar balekra talált.

Tibcsi szólt, hogy nagy a kupi a blogbejegyzéseim körül. Megpróbáltam egy kicsit rendbetenni, de még mem tejes a siker. Megkértem Bélát, vesse rá kritikus szemét.

Fél ötkor került terítékre a második fogás. Nekem hiányik, hogy Áronnal együtt egyek, mondom is neki, de nem jön ossze.Este 7 óra előtt még érkezett néhány szelet zsíros deszka lilahagymával és egy pohárka kefír.

Késő este megérkezett Emőke lányom Pátyról. Örültem, hogy egy kicsit beszélgethettünk, azután Ő is eltette magáz holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése