2022. március 19., szombat

19

 20220319 Szombat

9-kor ébredtem. Visszaidézve az álmomat, függőleges kábelcsatornákat (u.n. Strangokat) telepítettem.

A legnagyobb hír, hogy Emőke lányom szerencsésen megérkezett Ciprusrólé Bejelentkezett, most Pátyon van, de majd jön Gazdagrétre.

11-re már befejeztem a maradékokból összeütött reggelit.

Az SMS üzeneteimet még mindig nem találo és anélkül az Internet bankba se tudok belépni. Csak sejtem, hogy a számámon van pénz, így  kártyámmal tudok vásárolni.

--Megmelegítettem a hűtőből kivett brassóit és megmelegtés utá jóízűen elföyasztottam.

Egy Bee Gees lemez anyagát küldtem el olyanoknak (barátok, család), akikről úgy gondoltam, hogy örömüket lelik a meghallgatásában.

Fél 5-ko lementem a CBA-ba vásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése