2022. március 17., csütörtök

A buszmegállóba jön a futár 17

 20220317 Csütörtök

Már reggel 4-kor javában publikáltam a tegnapi blognaplót. Töb mint tizen követik a mindennapi grafomániámatt.

5-kor még bele se olvasok a hírekbe, már mint a bélpoklos éhenkórász megyek ki a konyhába, hogy egy kis sült disznótoros után jóllakottan folytathassam az alvást.

10-kor arra ébredtem, hogy a póstás csöndetett. Hozott egy utánvétes csomagot, benne több doboz Urotrine-nal.

Délelőtt egy kis olasz tanulás egy rendhagyó igével: 

https://www.youtube.com/watch?v=r5RHpu_Yk_8

https://www.youtube.com/watch?v=Cuabk8jt6UI (allora)

Dél körül lesétáltam a PC boltba, vittem a notebookot, a rádióhrekis egeret meg a panaszomat. Az ember csak annyit mondott, hogy csiribú-csiribá és már minden műkogott. Ha már amúgyis ott vagyok. vettem egy négy portos USB elosztót (1.310.- Ft.)

Hazafele a kis boltban vettem csípős ketchupot         és ott ittam a nap első kávéját. A futár is a buszmegállóhoz hozta az utánvétes küldeményemet. A  pestieket megérdezném, náluk is van ilyen?

Hazaérve rögtön kipróbáltam az egeret. 

Megint Bélának volt igaza, sokkal jobb, mint a masszírpad.

Emőke azt írta, örömére szolgálna, ha Áron egy rendbetett konyhával fogadná a holnapi hazaérkezését.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése