2022. március 8., kedd

Katika nem fogad el pénzt 09

 20220309 Szerda

8-kor ébredtem. A padló, amin fekődtem a pokróc ellenére kemény volt, de legalébb nem fájt a derekam, csak kényelmetlen vvolt.

Felkelni és kimenni, arról szó sem lehwtett, hogy kimenjekk. mert fel se tudtam kelni, inkább Áron hozta be a kis lavortl.

A 104-et hívtam, de ez nekik nem sürgős est,és a mentőorvosnál különben sincs izomlazító, átadtak az 

ügyeletnek. Az ügyelet felhívott és azt mondta, szerezzek be Voltarent és Quamatelt (vény nélkül kapható.

Áron találz itthon Voltaren kenőcsöt, bekemte a gerincem közepe táját és fél úra múlva már felszenvedtem msgam az ágyra, miközben minden hibás mozdulatnál feljajdultam.

Áron fél 11-kor lemegy a Gyógyszertárba (Voltaren tabletta) és a CBA-ba, készít vlami szendvicsert   és rohan az egyetemre. Azt mondta. hk kb. 6-ra ér haza.

Közben Katika hozott be egy adag ránntott csirkefiét rizzsel, amit 5-kor megmelegítettem és jóízűen el is fogyasztottam Remélem, hogy abba nem lesz vita közöttünk, hogy elfogadja az árát. Én nem az eltartottjukm hanem a barátjuk szeretnék lenni, aki élvezi a kedvességüket, de nem él vissza azzal.

Áron 1/4 6-kor ért hsza és rögtön hozott be ega nagy pohár éimonádét, amivel bevettenm a második szem voltarent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése