2022. március 31., csütörtök

Az eladó telekről 31

 20220331 Vasárnap

Már hajnali fél 1-kor kezdődött a nap, miután még elaludnom sem sikerült.

Több mint 40 évvel ezelőtti emlékeim olyan élesen köszöntek vissza, hogy kedvet kaptam, hogy leírjam és majd megosszam a benne résztvevőkkel.

Miotán sikerült elaludnom, csak Tálas úr párjámak telefnhívására délben ébredtem fel. A 125. alatti telek adás-vételének részletei  volt a téma.

Kimentem késziteni valami kajaféélét. majd folytattam a pihenést éa a blogok rendezését.

Késő délután Áron beköszönt, hogy elmegy a városba, ott találkozik a barátaival, (de legalább beköszönt.)

Emőke lányom hozott a kis kínaiból szecsuáni csirkét rizzsel és káposztasalátával és ő is bejelentette, hogy randija van. Este 9 óra után még meglátogattak Andrással, hogy ellenőrizzék, rendesen. megvacsoráztam-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése