2021. december 6., hétfő

A fűtés lusta, de jól működik 06

 20211206 hétfő

Éjjel 2-kor felébredtem. Itt a házban már finom, kellemes meleg van. Nem megyek le külön megnézni, de amikor lefeküdtem már akkor 19° C volt és azóta is 40 fokos előre menővel fűt az elektromos kazán.

1/2 10-kor ébredtem úgy, hogy már aktivizálni is tudtam magam.

A héber még mindig nem megy. A feladatot már látom: össze kellene állítanom egy szótárt a képes héber  ABC-ről, de a megoldást, hogy azt hogyan, azt még nem tudom. 

1/2 11 Lemegyek és sütök valami kései reggelifélét, de közben nem tudom megállni, hogy ne nézzek a hőmérőre. 20,5°C.  Hol van már ez a 13 fokhoz, amivel érkeztem? És még mindig fűt. Most már egy kicsit könnyebb dolga van, mert odakint felengedtek a minuszok és 4°C van.

A Telekom két "Otthon szolgáltatás"-ának már megint adósa vagyok. (16.000.- Ft.)

Kicsit pihentem, azután 1/2 5-kor kimentem  egy tányér kocsonyáért.

Youtube angol tananyagokat töltöttem le és küldtem el pizsuéknak, abban a reményben, hogy majd a módszertanom szerint foglalkoznak vele.

Este 8-kor vacsorára rántott halrudacskákat sütöttem. Majonézzel tálaltam, utána sör.

A házban a hőmérséklet megint emelkedett. Este 9-kor már 21°C van.

Este 8-kor vacsorára rántott halrudacskákat sütöttem. Majonézzel tálaltam, utána sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése