2021. december 14., kedd

Szégyen 14

 20211214 kedd

Hajnali 3-kor ébredtem.

Nincsen rendjén, de lemegyek és összeütök valami, ha nem is reggelit, de hajnalit.

Utána, bár eredetileg azt terveztem, hogy még délelőtt elindulok haza, Mert 

Ö. Boldizyár azt ígérte, hogy 1/4 2 tájban értem jönnek és visznek magukkal az Óbudai temetőbe Keleti Mari temetésére, de tovább szundikáltam és csak kora délután árra ébredtem fel, hogy telefonon hívtak, ott állnak a kapu előtt. Megköszöntem, hogy hívtak, de szégyelve magam bevallottam, hogy én még itt vagyok Dömsödön.

Utána, talán azért, hogy a lelki békémet valamelyest visszanyerjem, emlékeimben visszalapoztam Keleti Marira. Még két relikviát is találtam. Az egyik egy Mari által dedikált Corvina könyv volt, mivel ő ott dolgozott, a másik egy fotó volt Norcikám egyik kb. 40 évvel ezelőtti szülinapjáról, amin a tortát állták körül. Mi akkoriban ugynabban a házban a Barta utca 4-ben laktunk, csak mi a foldszinten, ők pedig az első emeleten. Mari nem volt különösen szép, de kimondottan  szeretnivaló teremtés volt és mi nagyon szerettünk velük együtt lenni. Isten nyugosztalja békében!

A Telekom visszaigazolta a két "Otthon szolgáltatás"-nak (Gazdagrét, Dömsod) a tegnapi sikeres befizetését.


Nem találok a Chuwin, de a pen drive-on sem két állományt  20211210.txt és 20211211.txt :-(

Este 10 órakor még egy kis vacsora, rendcsinálási kisérlettel egybekötve, éjfél után villanyoltás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése