2021. december 15., szerda

Hideg van. 15

 20211215 szerda

Időben ébredtem és keltem, de az összepakolás csak lassan ment. A thermosztázton beállított hőmérsélletet lejjebb vettem 10 fokkal  és indultam.

Alábecsültem a hideget és így a buszra várva kicsit átfáztam. 

Az egyórás busz úton valamelyest visszatért belém a lélek. A buszon telefomon értekeztem Bélával,  aki szerint ilyen járvány közepette veszélyes a megfázás.

A biztonság kedvéért a buszvégállomáson vettem egy sonkás szendvicset és egy meleg teát.

Amikor Dömsödről hazaértem, az első utam a CBA-ba vezetett. Egy hete nem találom az egyik bankkártyámat. Ott vásároltam vele utóljára, gondoltam, hátha otthagytam és leadták, de nem. Ha már ott voltam, vettem egy unicumot és egy sört.

Otthon azonnal lepihemtem. Áron  hozott be egy meleg levest, ami nagyon jól esett.

Kész csoda, hogy az úton nem fáztam meg, mert -3° C volt, amihez képest elég gyéren voltam felöltözve.

Egy korty unicum és már el is aludtam és csak este 10 óra után ébredtem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése