2021. december 19., vasárnap

Sertésköröm nincs, hal van 19

 20211219 Vasárnap

A tervem szerint vettem volna kocsonyának való sertéskörmöt, a halászléhez halat és sört. Ezek közül sertésköröm már nem volt a CBA-ban, a többit megvettem.

Nem vagyok teljesen ura a (CHUWI) notebookomnak. Egyszerűen nem találom a tegnapi blognaplómat. Ha ez csak a redetlenségemből fakad, a keresőprogramnak meg kellene találnia. Végül hosszú keresgélés után meg is találta.

Egy következetes koncepcióhoz kell a jövőben ragaszkodnom, hogy mit hova mentek.

Este 7-kor meg kérdezem Áront, hogy mi legyen a vacsora.

Már majdnem megkérdeztem, hogy ne dobjam oda a halat megfőzni halászlének, a hal ugyanis hamar megfő, de az első szónál közbevágott: "Te ne dobj oda semmit, majd én megoldom."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése