2021. december 1., szerda

Családi kerekasztal 01

20211201 szerda

Ez a mi családunk egy velejéig lusta család. 

Áron 12-kor indult el, én pedig addig csak a notebookon keresztül tartottam a kapcsolatot a világgal.

Tibcsivel hosszan beszélgettem a Viberen. Nem sok jóval biztatott ronnal kapcsolatban, de én nem adom fel.

Emőke lányom ma este itthon lesz. Azt javasolta, üljünk le hármasban beszélgetni, hogy merre van előre.

Most, hogy elérkezett az ebéd ideje, kimegyek reggelit készíteni magamnak. (Sült debreceni,hagyma, tejeskávé) Sajnos a szeletelt kenyér már emberi fogyasztásra  alkalmatlan állapotba került.

A héber tanulás egy zsákutca, még a módszert sem találtam meg, hogyan kell elsajátítani a héber képírásos ABC-t. 

Ma már egy picivel többet sikerült megtudnom a  Májusban érkező unokámról. Lány és Elisa lesz a keresztneve.

Áron 1/2 6-ra ért haza és amikor közöltem vele, hogy mi a terv, hogy leülünk hármasban megbeszélni egy-két dolgot, közölte, hogy erre Ő most nem ér rá.

Szerintem Áron fordítva ül a lovon. Amíg velem egy lakásban él és az én kenyeremet eszi, addig nem minden van úgy, ahogyan azt Ő diktálja.

Ha elmérgesíti a helyzetet, elképzelhető, hogy karácsonyra egyszerűen kizárom a lakásból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése