2021. november 30., kedd

Nem jó az irány. 30

 20211130 kedd

Normál időben ébredtem, de a reggeli után még visszaaludtan egy rövid időre. amiből hosszú lett és csak egykor ébredtem újra.

Áront csak épphogy megkérdezetem, hogy mikorra tervezi az indulást az egyetemre. Nemsokára indul.

Az álmom visszafejthetetlenül bonyolultnak látszott, csak halványan emlékeztem rá, nem is próbálkoztam vele.

Egy fél óra a már majdnem teljesen elhanyagolt spanyollal.

Délután 4-kor kérdeztem meg újra Áront, hogy ma nem megy be az egyetemre? Hagyjam pihenni.

Ez egy új fejezet. A mi családunkban (Őt kivéve) velem együtt mindenki tanul és dolgozik. Ez az út, amit ő követ, nem jó irány. 

Áron este 6-kor felkelt és elindult a CBA-ba, hogy a vacsorához (tejfölös csirkepörkölt) való alapanyagokat megvegye.

Egyebekben azt mondta, hogy holnap bemegy az egyetemre, mert a laborgyakorlatokat nem szeretné kihagyni.

Este 8-kor Áron még főzött, én pedig botladoztam a heber Duolingóban. 

Nagyon nehezen megy, főleg a képírás miatt. Az is lehet, hogy nekem a hét nyelven felül márnem kellene egy új és főképp nem egy ilyen nehéz nyelvbe kezdeni, de ha már elterveztem, hogy még elmegyek Izraelbe, akkor valamit kellene konyítanom az ott használatos nyelvhez is. No meg még  a bakancslistámon ott van a Biblia, amit eredeti nyelven is elszeretnék olvasni.

1/2 9-kor kimentem a konyhába és levettem egy fokozatot a csirkepörkölt alatt, de Áron a szememrehányta, hogy ne avatkozzak bele, amikor Ő főz. Igaza van. 

A nekem szánt adagot behozta a szobámba, én pedig kivittem a konyhába, mert azt reméltem, hogy majd öt percet egy asztalnál együtt fogunk tölteni, de ez nem jött össze, mert a saját adagjával elvonult a szobájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése