2021. november 13., szombat

A fűtés jól működik 14

 20211114 Vasárnap

10 óra tájban ébredtem.A fűtés nagyon jól működik a házban. Amíg odakint csak 7-8 °C van, addig itt bent a házban már 21 fok felett és még ezerrel megy a közel 50 fokos melegvíz  a radiátorokba.

Kicsit megembereltem magam és egy fél órát  Spanyoloztam a Duolingóval.

Felhívtam T. Sanyit, hogy mikorra várható,  hogy megadja a neki küldött 400 pénz gyorssegélyt, mert a számlaelmaradásaim itt lihegnek a nyakamba.

A reggeli délre tolódik. (sült kolbász, tükörtojás, tejeskávé).

Igyekeztem online megtudni, hogy mennyi a Telenoros tartozásom.

Emőke írt, hogy a süteményt ne felejtsem el megenni. Úgy látszik, hogy már ő is gyanakszik, hogy felejtek. A két süteményt egyébként vagy mindkettőt  megettem, csak már nem emlékszem rá, vagy csak az egyiket ettem meg és nem tudom, hogy a másikat hová tettem. Most, hogy emlékeztetett, kívántam valami édességet, ezért az éléskamrából kihoztam a baracklevárt és lekváros kenyeret ettem.

Éjfélkor kikapcs, villanyoltás, takarodó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése