2021. november 4., csütörtök

Zuhog az eső 04

 20211104 Csütörtök

8 óra után ébredtem. A rossz hír, hogy  Telekom számlatartozásaim miatt a dömsödi otthon szolgáltatást  felfüggesztették. Erre a jövőben jobban oda kell figyeljek, mert ez kellemetlen. A Gazdagréti téri még aktív, amikor hazamegyek, onnan megpróbálom majd rendezni.

Amikor a nagy zuhénak vége lett kimentem a kertbe, kivittem a bió gyűjteményemet, de a bió karámot csak sejtéseim alapján, de nem tudtam pontosan, hogy hol van.

Eredetileg a lehullott diót szerettem volna szedni, de ahhoz majd napsütésben kell sort kerítenem.

A kolbászos lecsó egy kicsit odaégett. Mindent összegezve ez nem az én napom.

Csak a fenyőágak darabolása ment úgy, ahogyan szerettem volna. Be is készítettem egy adag gyújtós a cserépkályha elé, bár az elektromos kazán most nagyon jól teljesít.

Este fél hétkor kitakarítom az odaégett lábost és visszatérek a magam sült kolbászos, mustár, kenyér egyszerű vacsorájához.

Azután még sokáig fent voltam, ezért szükségessé vált egy pótvacsora. 1/2 12-kor a mélyhűtőben találtam két cső, már majdnem elfeledett kukoricát. Kiderült, hogy ez főtt kukorica és csak meg kell melegíteni a mikróban. Ilyet máskor is fogok venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése