2021. november 5., péntek

Hazafele Gazdagrétre 05

 20211105 péntek

1/2 12-kor sikerült felébrednem. Megpróbáltam tisztába tenni az álmomat, amik a múltamban kotorásztak.

Lementem némi reggelit készíteni, ami már az ebéd idejébe csúszott.

Lassan szedem a sátorfámat és elindulok Gazdagrétre. A fűtést lejjebb veszem bő 10 fokkal és mindent gondosan bezárok.

A kertkapu kulcsát vagy átviszem Benőnek, vagy úgy kell elrejtenem, hogy Emőke egy telefonhívással be tudjon jutni, ha netán lejönne a négy téli kerékért.

Szép napos időben telt volna a hosszú séta a buszmegállóig, de közben Béni éppen ment autóval befele és felvett. 

Először egy olyan busz jött, ami a Népligeti Volánbusz pályaudvar helyett Szigethalomra ment. Azt hittem, hogy jó lóra teszek, de tévedtem. Onnan még át kellett kutyagolnom a HÉV állomásig. A HÉV  sok-sok megálló után jutott csak el a Közvágó hídig. Onnan 8 perc gyalog a 2-es villamosig, majd a 47-es és a Kosztolányi D. tértől a 154-es busz már a Gazdagréti térig vitt. A hibás düntés miatt az út több mint két órás lett.

A CBA-ban vettem egy nagy palack sört és egy üveg Unicumot.

Végül elmúlt du. öt óra, mire hazaértem.

Még kész szerencse, hogy nem vállalkoztam arra, hogy a lehullott gyümölcsökből (alma, körte, sárgabarack, őszibarack, szilva, szőlő) egy hátizsákra valót hazazacipeljek, mert a múltkori adag is ott penészedik a könyhaasztal közepén. Hétfőre igérik, hogy a "rothadó gyümölcs"  feljelentés alapján jönnek érte és a heti lehullott gyümölcstől 25 eFt elszállítási kts. kifizetése mellett megszabadítanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése