2021. november 27., szombat

A javasolt notebook CHUWI 27

 20211127 Szombat

Most is felébredtem éjjel 1-kor, de semmi kajálás odalent, maximum egy pohár sör.

Kitettem a tegnapi blogomat és belenéztem a hírekbe. (pedig tudom, hogy az TILOS!).

Béla ezt javasolta megvenni PIZSU-nak:

https://www.banggood.com/CHUWI-UBook-X-Intel-Gemini-Lake-N4100-Dual-Core-8GB-RAM-256GB-SSD-12-Inch-Windows-10-Tablet-With-Keyboard-p-1818243.html?cur_warehouse=CZ&rmmds=CategoryComputersPri

Azután sikerült még 8-ig aludnom, akkor is csak egy korty sörért mentem le.

10-kor felhagytam a lustulással és lementem reggelit készíteni. (Tükörtojás hagymás-füstölt bacon ágyon, utána tejeskávé.

Emőkét megkértem, hogy vegyen egy tortát, meg két "X"-es gyertyát rá és írja meg. hogy mennyibe került.

Ahhoz, hogy ekészítsem a kocsonyát, előbb ki kell takarítanom a hat literes fazékból a maradék csirkelevest. A fele bekerül egy  befőttes üvegbe és a hűtőbe, a másik fele egy tányérba, az lesz ma este a vacsora.

A fazekat alaposan elmosogattam és feltöltöttem félig forró vízzel. Belekerült az összes kocsonyának való, meg két sárgarépa felaprózva. Két óra főzés után a platnin hagytam, de gondosan mindent kikapcsoltam alatta.

8-kor vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése