2021. november 17., szerda

Lustálkodás, Leonaró és evés 17

 20211117 Szerda

Nálam csak 8-kor kél a nap.

Szinte a lustuláson kívül csak a Leonárdó szövegbevitele volt az egyetlen hasznos dolog, amit tettem.

Haladtam is vele rendesen.

Még van a mélyhűtőben némi sütni való kölbász, de egy idő után már az is egyhangúnak tűnik.

Vacsorára kivadásztam maganak a hűtőládából (akkor még csak annyit tudtam róla, hogy valamilyen) levest. A mikro oldotta meg a rejtélyt. Sok zöldséges húsleves volt. Már itt volt az ideje, hogy egy finom levest egyek.

Lepihentem, amiből hamarosan villanyoltás lett.

Csak éjjel 1-kor ébredtem arra, hogy ha valamit ehetnék, ihatnék, akkor kezdődhetne a második műszak. Ebből végül egy alma lett. Nem kell folyton húsféléket zabálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése