2021. november 3., szerda

Indulás a bázisra 03

 20211103 szerda

Már az ébredéskor kialakult a két elhatározás, hogy lemegyek a Budapest Bankba elintézni a függőben lévő ügyeimet és dél körül elindulok Dömsödre.

A csomagolásnál figyeltem arra, hogy ne csak a levinni való élelmek, mint a csirkecomb, kenyér, hanem az ajtó elé kitett bió is bekerüljön a kis hátiba.

A Budapest Bankban intézett dolgok után csak fél sikert tudtam elkönyvelni.

A Kelenföldi végállomásnál egy túrós  buktával és egy tejeskávéval pótoltam az elmaradt reggelit.

A Bikás parknál becsomagoltattam egy gyrost és a Népligeti Volánbusz végállomáson a 13.05-ös buszra tudtam felszállni.

A Dömsödi CBA-ban vettem tejet, sört, 

unicumot, krumplit, hagymát, egy üveges lecsót,  és belevaló kolbászt.

A hosszú sétaút közben a málháimmal éppen Gabikáékat sikerült lestoppolnom, akik egészen a kapuig hoztak.

3-kor már a bázison voltam.

A ház 13° C-ra  hűlt le, de még a kipakolás előtt átállítottam a thermosztátot 23° C-ra.

Bekaptam egy korty Unicumot, megmelegítettem a gyros felét és az ebéd után lepihentem.  

Este 9-kor hívott Emőke, hogy vitt át nekem ebédet, de én addigra már megszöktem.

Itt a házban tiszta erőből megy a fűtés, este 10-re már 18°C fölött van a hőmérséklet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése