2021. november 1., hétfő

Halottak napja 01

 20211101 Hétfő

(Hű de sok 1-es van a dátumban)

Ma van a halottak napja. Ki kellene mennünk a temetőbe, hogy legalább egy szál virágot vigyünk a halottainknak.

8-kor ébredtem. Áron még javában alszik.

A reggelihez sok minden hiányzik (felvágott, pékárú). Tegnap azért nem tudtam venni, mert a CBA-ban is Vasárnap volt, ma meg November 1.

Szerencsémre Emőke hozott át ezt-azt és így elkészülhetett a reggeli.

Áronnak természetesen bevittem az ágyba, de mondta, hogy még csak 12 óra van, hagyjam még aludni.

Már Emőke is indulna, de még ő sem tudott Áronba lelket verni, így azután csak ketten indultunk el a temetőbe.

Ott vettem 4 szál krizantémot. Emőke nagyon ügyesen segített megkeresni az urnafalat, ahol Róza anyám, Nóra nagyi, Klári és a Lőcsei szülők hamvai vannak.

Mindenki kapott 1-1 szál virágot.

Onnan a Pátyi házhoz mentünk, ahol nagy Emő finom ebéddel (unicum, zöldség leves, tiramisu, kávé) fogadott.

1/2 5-re értünk haza. Én rögtön lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése