2021. november 29., hétfő

Az én drága Áron fiam ma 20 éves. 29

 20211129 Hétfő

8-kor ébredtem.

Az én drága Áron fiam ma 20 éves. Ha már Ő is ébren lenne. elsőként köszönthetném. 

Isten éltessen Áron Bis Hundert und Zwanzig!

Tegnap még azt mondta, hogy ma csak 10-re megy be az egytemre, de amikor 10 óra után  ébresztgettem, elhalasztotta az induást 12-re, mert reggek 4-ig fent volt..

Amikor 1/2 5-kor hazajött, rögtön lepihent.

Most néha pihen, néha fent van.

Odakint barátságtalan tél 1° C van és fúj a szél.. 

Lementem a CBA-ba vásárolni (disznótoros, csípős paprika, vajkrém, tej, sör, unicum, 3 francia krées).  Kérdeztem Áront, hogy mit hozzak a CBA-ból. Neki semmit.

Este 1/2 8-kor elkezdődött az éjszakai műszak az Interneten és attól tartok, hogy  megint reggel 4-ig tart majd. 

Az ünnepi vacsora  1/3-át és  a három  franciakrémesből egyet megettem. Emőke nincs itthon és Áron sem ért rá velem vacsorázni.  (Internet).  A gyertyákat elfújtam. A házi feladat Arany János: Családi kőr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése