2021. november 21., vasárnap

Eltünt a november 20.-ai blog 21

 20211121 Vasárnap

Éjjel 1 órakor keresem a tegnapi (Nov.20.) blogot, hogy publikáljam, de sehol nem találom.

Feladom a keresést és blog írását is. Úgy látom, hogy már a számítógépen sem tudok rendet tartani.

A késői kapuzárs eredménye, hogy délben ébredtem.

Az index.hu és rajta keresztül a világ olvashatatlan. A legjobbat akkor teszem, ha kihagyom a híreket és maraduk a magánszférámban.

A csövesek 1/2 1-kor értem jöttek, velük ebédeltem. Finom vasárnapi kaja volt és du. 5-re visszahoztak.

Szívesen maradtam volna még egy kicsit náluk, de nem lehetett, mert a Lakcím  kártyámon  még mindig foglalt a két cím (Dömsöd, Gazdagrét) és ha ellenőrzés van, meg büntetik őket.

Dömsödön még mindig belakatolom a kaput és zárva tartom a zsalugátereket, nehogy az orvos úgy lássa, hogy itt vagyok.

A Leonardo szövegbevielével jól haladok. A 3 és fél órás anyagból már kevesebb, mint 20 perc van hátra.

Vacsorára megettem a babgulyás felét és a partigrillbe tett pirítós sem égett oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése