2021. november 26., péntek

Mosogatógép 26

 20211126 Péntek

Nagyon korán, hajnai 3-kor ébredtem. Gondoltam, itt az ideje, hogy valamit reggelizzek, a tegnap este 9 óra már olyan régen volt. 

Áronnak mindig azt prédikálom, hogy ne engedje meg, hogy a bióritmusa felboruljon.

Lementem egy kicsit bünözni és az Anikáék által vásárolt disznótoros hurkafélékből ettem egy kicsit, azután még sikerült folytatnom az alvást egészen délig.

 Álmomban S. Lacival jártunk a világ különboző részein, ami csak azért érdekes. mert bár sok időt töltöttünk együtt Magyarországtól távol a világ másik felén, most már több mint tíz éve nem is találkoztunk. 

Felhívtam Tibcsit, de vesztemre, mert azt tanácsolta, hogy ne szenvedjek tovább ezzel a mosogatógéppel, hanem vegyek egy újat. Megfogadom a tanácsát és már ma körülnézek a mosogatógépek piacán, de majd legközelebb azért megmondom neki, hogy ha ilyen sokba kerülő tanácsokat ad, ahhoz mindig csatoljon egy borítékot is.  :-). Különben meg lesz rá fedezet, mert a hírek szerint két hét múlva extra pénzek érkeznek a nyugdíjasok számláira. 

Már bennejártam a délutánban, amikor behoztam a fazekat és kimertem belőle egy tányérnyi csirkelevest. Utána dessertként egy alma. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése