2021. november 28., vasárnap

Készülődés 28

 20211128 Vasárnap

Ha már amúgyis felbredtem éjfélkor, bekapcsoltam a kocsonya alatt a platnit, hadd főjön még egy kicsit, annak csak jót tesz.

Amíg az alacsony lángon főtt, a másik lapon megsütöttem egy darabka kolbászt. Ezzel meg is lett volna az éjszakai bűnözés.

Az istállóban letakarítottam a szalagfűrész munkalapját, ide kerülnek majd a kocsonyák.

Frissen elmosogattam a tányérokat, de csak 6 mélytányért találtam. Két lapostányérban majd nem lesz leve csak husa.

Kivittem a nyolc tányért és jöhet bele a kocsonya.

Éjjel 1 óra múlt mire a nagyfazék kikerült az istállóba és telemertem a nyolc tányért.

1/2 2-kor villanyoltás és reggel 8-kor ébredtem.

Az első dolgom a reggeli, mert kiváncsi voltam, hogy az elmúlt hat óra alatt mi történt a kocsonyával.

Behoztam egy tányérral és kezdődött a tesztelés, a kóstolás. Ha annak a palackos  citromlének az ízét leszámítom  (amiből egy picit rálocsoltam, akkor a kocsonya finom lett.

Hiányzott róla egy kis pirospaprika, de mire a második tányér asztalra kerül, azt is beszerzem, A palackos citrolé helyett pedig valódi citromból fogok a kcsonyára csöpögtetni

Komótosan összepakoltam, a fűtést 23 fokról levettem 12 fokra, mindent gondosan bezártam és indultam Gazdagrétre.

Délután 3-kor landoltam. A buszról leszállva betértem a CBA-ba, ott találkoztam Áronnal. Vettem egy üveg unicumot, mert a hiányától már nagyon ki voltam száradva. Együtt jöttünk haza.

A szobájában még mindig nagy a kupi, de azt mondta, hogy holnap, amikor hazajön rendet tesz. Ráhagytam. Áronnak holnap lesz a 20.-ik születésnapja, most nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése