2021. november 10., szerda

Hova vándoroljunk ki, ha itt a legjobb? 10

 20211110 Szerda

Ébredés 10-kor. Ha a számmisztikával törődnék, holnap öt darab 1-es lesz a dátumban.

A nap melegen süt be a szobába.

Az utóbbi kétnap hiányzott a blognaplómban. A rend kedvéért közzétettem. 

Az Interneten talált receptek között találtam egy nekem tetszőt - Hentes tokány. Meg is jegyeztem.

Most, hogy már dél is elmúlt, kimentem a konyhába és megmelegítettem magamnak a második fogását, amit Emőke tegnap hozott a kínaiból.

By the way a világ hírei aggasztóak. Az USA és Kína nem akar egymással megbékélni. 

Ilyenkor mindig a Khón jut az eszembe, aki bemegy a Belügy Minisztériumba, ahol felkeresi a barátját, hogy egy kivándorló útlevelet kapjon. A barátja a kezébe nyom egy földgömböt. 

A barátja: - Bökj rá az ujjaddal, hova szeretnél kivándorolni.

Khón: - Visszaadja a földgömböt. Más nincs?

Délután 3-kor még egy kis pótebéd, sült kolbász rozskenyérrel, paradicsommal és csípős paprikával. Utána egy pohár sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése