2021. november 22., hétfő

Amiben a kormány és az ellenzék egyetért 22

 20211122 hétfő

Reggel 9-kor frissen és éhgyomorra ismét nekifutottam, hogy megkeressem a 20211120 szombat.txt file-t de teljes a kudarc.

Lemegyek és készítek magamnak valami vígasztaló reggelit. Magamfajta ham and eggs lett és utána tejeskávé.

Az index.hu oldalait lapozgatva sem lett sokkal jobb a kedvem. A kormány az ellenzékkel egyerértve szigorítaná az állatvédelmi törvényt. Ez már az embervédelmi törvényre is ráférne.

Napközben a Leonardo szövegbevitele ment. Kb. a 90 %-ával kész vagyok.

Este kivettem a serés körmot a mélyhűtőből  és lassú tüzön elkezdtem főzni. Közben bele kockáztam két nagyobb krumplit.

Este 9-kor tálaltam, de annyira finom lett, hogy 11-kor még repetáztam belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése