2021. december 30., csütörtök

A mai hírek fel sem izgatnak. 30

 20211230 Csütörtök

Későn ébredtem és először a motebook. A hírekben szerencsére nincs semmi felháborító.

Egy kis tananyag sövegbevitel és néhány korábbi szétküldése még blefér a reggeli programomba.

8 óra után felhívtam Bénit, hogy tervezik-e menni a boltba, mert elfogyott a kenyér itthon. Nem tervezik, mert tegnap már mindent megvettek, de hoz át egy kis veknivel. Felkaptam a fürdőköpenyt, hogy elébemenjek a kapujuk felé. Béni már éppen indult és le is szúrt, hogy rohanjak vissza, mert még megfázom.

A reggelihez csak akkor mentem le, amikor már korgott a gyomrom.

Behoztam egy tányér kocsonyát az istállóból rá só, bors, piros paprika, citromlé és hozzá egy nagy szelet pirítós a friss kenyérből.

A maradék szeletelt kenyér Béni tanácsára bekerült a mélyhűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése