2022. május 6., péntek

Mikró 03

 20220503 Kedd


Fél 8-kor ébredtem, az üzenőfal még üres. Emőke lányom se telefonon, ee viberen nem érhető el, pedig jó lenne, ha már  jönne ártem, mert engem vár a Duna.



11 órára tolódott a reggeli.


Közben itthon találtam a lányomat, aki legkorábban csak holnap dél körül tud velem elindulni és visz először Pátyra, azután Dömsödre.  Most lemegy a kínaiba   és hoz mlndkettönknek ebédet. Gyakorlatilag ugyanazt hozta mint én tegnap és egy Ishler karikát meg egy dobozos sört. Nála tálalta az ebédet, aminek csak annyi volt a hibája, hogy

nála nem működik a mikró. Langyos kaja, langyos sör. A mikrót pedig majd elvisszük a szervízbe, hogy nézzék meg, mit lehet vele kezdeni (javítás vagy kuka). XXI. század, mkró nélkül éln.

Az ebéd felét sem tudtam megenni, bekerült a hűtőbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése