2022. május 1., vasárnap

Itt van Május elseje 01

20220501 Vasárnap

20220501 Vasárnap

"Itt van Május elseje, énekszó és tánc köszöntse...."

(ez egy kitolás,hogy éppen Vasárnapra esik, amikor amúgy is munkaszüneti  nap lenne).



Ébredés 1/2 8-kor. Gyonyorű napos idő van.

Lementem és optimista módon vittem magammal a háromemeles ételhordóót is.

A nyugdíjas klubb ajtaján Tace Pao tudatta, hogy  "Áprils 29.-ig a klub zárva van." Ehhez képest ma már Május 1. van, úgy látszik berasadt a zár.
Átmentem a kis kínaiba, vásárilni. Hoztam Szecsuáni csirkét és föidi epret, itthon pedig még van csípős savanyú leves. Hazaérve felkínáltam Áronnak, hogy ebádre tálalja kettőnknek. Köszoni, de nem kér belőle, ő már rendelt magámnk a Pizza Futrnál.  
Lehet, hogy ami 3-szor annyiba kerül, az annyival finomabb is? Egyedül, magányosan  ebédelltem. (Arany János: saládi kőr).

Este 9-kor még melegítettem a szecsuáni csirkéből, hogy megágyazzon a sönek.

Este megettem a tenap vásárolt Marlenkát, mert Áron elutasította.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése