2022. május 12., csütörtök

Smaragdfa 12

 20220512 Csütörtök.-

istván 8-kor csengetett és hozta a reggelit (két szendvicset és egy palack forró  teát). beszéltem nagy Emőveés kértem

Szerintem utána Katika kor elküldte vadászni, mert délben f.-rissen készített őzpörkölttel, krumplival és uborkával jelent meg.

Kora délután tudtam beszélni nagy Emővel és kértem, hogy (két nap késéssel ugyan) adja át Emőke lányunknak születésnapi jókívánságaimat.

Este 8-kor Katika hozott tejfölös tócsnit és elmondta, hogy az ellátásért Emőkével napi 3.000.- Forintot  beszéltek meg. Azokon a napokokon, amikor igénybeveszem, elfogadva.

Beke Pali felszólítására összekészítettem egy vodor vizet. Megkérdeztem Áront, van-e kedve segíteni, hogy meglocsoljuk a smargdfát, de mondta, hogy ő most erre nem ér rá. Egyedül is megtudtam 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése