2022. május 18., szerda

18

20220518 Szerda

Az Alomaz ból az Android zenéje ébresztett 8-kor. Félálomban Áron születésére és keresztekőjére emlékeztem. vissza. 2001 telén 

Áron zsidó hagyomébyok szerinti keresztelőjén Gaigne András egyik orvos barátja működött közre -A  szép keresztnevét az "Áron"-t A. Gábor barátom jacvaslatára kapta.

Tibcsi hívott mág délelőtt. Ő is ki volt akadva azon, hogy be akartam fejezni a blognaplót. Csa akkor jön Dömsödrem, ha már jeleztem, hogy az asztal alatti szőnyeget kidobtam. 

Katika már 9 óra után hozta a finom reggelit és délben valami ebédfélét.

Áron kora délután elhagyta a terepet, de már este 6 óra után haza is érkezett és csak egy pendrive-ot kért és azt is csak kőlcsőn.

A futár kézbesített  volna valamit, de nem sikerült átvennem, mert a fizetnivaló meghaladta a bankkártyán beállított limitet, ezért a küideményt leadta a póstára.Bank fiókba, vettem fel kézpénnzt és felemeltettem a bankkártya limitjét. Visszamnve a póstára, átvettem a küldeményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése