2022. május 8., vasárnap

Tervezés Dömsödre 08

 20220508 Vasárnap


Egész éjjel nem aludtam, csak próbáltam elaludni. Most reggel 1/4 7 van. Azon gondolkoztam, hogyan fogok lejutni Dömsödre. Ebből még csak annyi állt össze, hogy szeretnék lejutni.


Bes,zéltem Z. Gáborral, ő úgy tervezi, hogy kedden reggel indulnak le. Ha addig másképpen nem jutok le, akkor még hétfőn este felhííííívom és megbeszéljük, hogy kedd reggel pontosan hol tud felvenni valahol a Soroksári út környékén.

Emőke lányom, ha nem is kegtiltotta, de határozottan ellenezte, hogy amíg nincsen jegszervezve a felügyeleten Dönsödön, addig ott egyedül legyek

Áron este még beszerzett egy kis kenyeret, amivel tudtam enni egy kis disznósajtot és később Áron sütötte kolbászt.

A nap azzal fejeződött be, hogy a naptár átváltott hétfőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése