2022. május 19., csütörtök

kuha tanya 16

 20220516 Hétfő

Reggel 8-kor könyörtelenűl megszólalt az Android. Ilyenkor nem találom a DISMISS gombot és csak a kikapcsolás segít, hogy elhalgattassam. Fontos volt, mert szerettem volna visszatérni afélálombeliemlékeimhez. 

Zebegényben jártam, a Kuha tanyán. Legszívesebben azonnal felhívtam volna őket, de nem leltem sehol a telefonszámukat.

Katika finom újhagymás kőrözöttes kenyereket hozott reggelire egy üveg forró tejeskávéval. Utána mégvisszapihentem  és csak arra ébfdcem, hogy mejöt ht az ebéd. (kelkáposzta főzelék lenmagos fasírttal.)

Kora délután ajánloit levéllel csöngetett be a postás. A levél felbontása után csak remélnitudom, elolvasni nem, hogy nincsen benne rossz hír. Amikor hazaér Áron, megkérem, hogy olvassa fel nekem. 

Közben Soros Gábor 36 1 445 1893 hívott kriptovaluta ügyben. Jövő héten jön az ajánlata.

M.g csak 6 óra van, de Katika már hozta vacsorára a téliszalámis szendvicseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése