2022. május 11., szerda

Katika és a pénz 11

20220511 Szerda

Katika már nem sokkal 8 órs után hozott négy szelet bundás kenyeret és egy palack forró tejeskávét.

Délben Katika hözta a gulyás levest kenyérrel és egy piskóta tekercset. A leves felét megettem, a másik fele bekerült a hűtőbe.Az anyagöakat illetően Katika nem akart elfogadni pénzt, de ebben erőszakosabb voltam és végül átvittem neki 20 ezer forintot.

Áront megint megkértem, küldje át Nagy Mónikának az Euró átutalásáról szóló Igazoló szelvényt. Nem örült a feladatnak. Ő ilyen 1,2 millió forintos ügyekkel nem ér rá foglalkozni.

 Katika vacsorára krémsajtos kenyeret hozott újhagymával. Áron is rendelt valamit a Pizza Futárnál, mert fél tizenegykor meghozta és csöngetett. Ha nekem is jut belőle, jó dolgom van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése