2022. május 2., hétfő

Késülődés Dömsödre 02

20220502 Hétfő

Csak délre sikerült felébrednem. Megmelegítettem a kínai csípős savanyú leves és ebéddel kezdtem a napot.

Emőke lányom írta, hogy holnap jön értem és visz le Dömsödre. Nagyon várom.

Az igaz, hogy 100 éve tanulom, sőt tanítom is az angol nyelvet, ma mégis volt alkamam az Elon Musk interview alkalmával elbizonytalanodni az angol tudásom felett.

A riporter és Elon Musk mindketten hadartak, (ez az anyanyeivük) és sok dolgot nem értettem.

Csalódottságomban konyha és ebéd (unicum, sült kolbász, ketchup, kenyér, sült krumpli, babcsíra saláta, sör).

Este 7-ig én is elszundítottam és csak apóó fürdőszoba zajokból tudtam, hogy Áron is itthon van.

Vacsorára este 10-ig vártam,azután megmelegítettem a maradék szecsuáni csirkét rizzsel.









 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése