2020. február 12., szerda

A gyomrom rosszalkodik


20200212 szerda

Felkelés és reggeli katonai pontossággal. A kijelentkezés a kulcsok leadásával történik.

Mindent bepakoltunk  a Tuk-tukba, irány a kisbusz megálló. 3-4 óra buszút vár ránk. Viszonylag kényelmesen utazunk.

Egy helyen 30 perc szünet. Mind a hárman megíttuk egy pohár Sugár cenát, ami itt a cukornád szörp.

A szálláshelyen gyalog tettük meg a kb. 1 km-es utat. A szálló egyszerû, de tiszta.

Valami nagyon nem tetszhetett a gyomromnak, mert elkezdett görcsölni. Kétszer is könnyítettem magamon és lepihentem, de annyira, hogy amikor Jancsi és Pisti elindultak sétálni és ebédelni, én jobbnak láttam, ha ezt most én kihagyom.

Este mégis lementem velük egy nagyobb sétára, de vacsorázni még nem mentem velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése