2020. február 27., csütörtök

Sült csirkecombok zöldség körettel

202027 csütörtök

Áron a reggeli elmenetelnél közölte, hogy este hat óra előtt ne várjam, de azt  nem mondta meg, hogy mikor kezdhetek el izgulni, aggódni.

Legelőször konstatáltam, hogy minden realizált pénz a helyére került-e.

A délelőtt a pihenés és a lustálkodás jegyében telt. Az olaszban sikerült bepótolni az elmaradásaimat.

Egy kis vacsorához való bevásárlás a CBA-ban (három méretes csirkecomb, csuszatészta, tehéntúró, tej, tejföl, vodka, citromlé).

Amíg főtt a csuszatészta, beirdaltam, megfűszereztem és fokhagymával megtűzdeltem a combokat, majd nagyon óvatosan odatettem sülni. Amikor már úgy éreztem, hogy félig megsült, ráöntöttem egy adag  leveszöldséget. Mindeközben nem sajnáltam magamtól egy-két kupica citromos vodkát.

A gyerekek még nem érkeztek haza, amikor én már nagyon megéheztem. Gondoltam megelőlegezek magamnak egy sült szalonnás túrós csuszát.

Mire Áron hazaért, arra kértem, vegye át a combok felügyeletét, terítsen meg és vacsorázzanak meg ketten Emőkével.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése