2020. február 24., hétfő

A körömpörkölt szénné égett

Ki érti ezt? Reggel már 7 óra előtt felkeltem, hogy készítsek Áronnak tízórait. Sikerült is két szelet hagymás kenyérre rápirítani sonkát, sajtot és a kettő közé betenni egy tükörtojást. Úgy éreztem, hogy még bőven van időm szalvéták közé betenni, mert még csak 7:10 van és Áron csak 1/4 és 1/2 8 között szokott indulni a suliba, sőt, sajnos van, hogy később, amikor egyszercsak kiviharzott és
"Szia Apa, ne haragudj, de nagyon sietek" köszönéssel elment.

Nekem kellett reggelire megennem egy tejeskávé mellett a finom melegszendvicset.

Felhívtam M. urat az Equilornál, mert úgy gondolom, hogy egy -két részvényemet realizálnom kellene, mielőtt még a koronavírus pánik  rossz hatással lenne a hozamára.

Az esti körömpörkölt készítés nagy kudaccal végződött. Áron konstatálta, hogy az egész szénné égett és a lakás füstben úszik.

Mikor hazajött, látva, hogy tiszta erőből fő a dolog, még meg is dicsért, hogy be van kapcsolva az elszívó, azután bement a szobájába és az Internet mögé bújt, én meg elaludtam.

Este még elkészítettem Áron holnapi tízóraiját és felakasztottam a kilincsre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése