2020. február 22., szombat

Teljesen itthon

20200222 szombat


Ezt a hiányzó öt hetet nehéz lesz bepótolni, de majd kitalálok valamit. Egyelőre itthon minden a feje tetején áll. Magam körül akkora a rumli. hogy alig látszom ki belőle. Igyekszem egyenesbe kerülni, de nem egyszerű.

Áron szokásához híven megnyugtatott, hogy az első két óra elmarad és hallom, amint elhagyják a terepet.

El kezdem lépésről lépésre rendbe hozni a körülöttem lévő világot. Kirámolok mindent a kis bőröndből. A nagyja mehet a mosógépbe. Ja, hogy nincs itthon mosószer, akkor irány a CBA.
A hátizsák nagy része (repülőgépi kaja) a hűtőbe kerül.

Ha már ott vagyok, akkor veszek csirkemellet (felszeleteltetem), sört, étolajat, őrölt pirospaprikát és fekete borsot is.

Szemben a Posta, bemegyek a küldeményért. Megjött a rácsos szemüveg. Kíváncsi vagyok, hogy mit hoz az első 28 nap, vagy csak az egész egy átverés-e.

Elindítom a mosógépet.

Még-egyszer le kell mennem uborkáért, paradicsomért a CBA-ba, meg valamilyen köhögéscsillapítóért a Patikába.

Elkészítettem a vacsorát. Sütöttem csirkemellet rántva Thai uborkával, de se Áron, se Emőke nem voltak itthon. Nem fogom a szemükre hányni, mert nem beszéltük meg.

Mindent kiteregettem, következhet a mosogatógép. A chopstick gyűjteményem a duplájára nőtt.

"Aki bármit (gyufaskatulya, szalvéta, régi pénzérme, bélyeg stb.) gyűjt, az egy kicsit lökött." /:P.G.:/

Nagyon korán ébredtem, Áront viszont nem keltem fel. Nagyon későn jött haza, hadd aludjom, ma nincs suli.Vettem tejet, sajtot,

hagymás cipót, hogy legyen reggelire.

Amikor már hallottam Áront, hogy ébredezik, megmelegítettem neki a repülőről menekített rakott szendvicset egy bögre tejjel.

(milyen furcsa, a mai dátumban 20200222 szombat öt darab "2"-es van)


Olyan érdekesen telnek a napok és a napszakok. Egy kicsit mintha minden fejre állt volna. Pihenek, de sose tudom, hogy este van vagy reggel.

R. Miki felhívott, hogy megint egy kis hitelre lenne szüksége. Megígértem





















































, hogy a jövő héten bemegyek a bankba és ha még mindig

jár nekem az a (kedvező kondiciójú lombard hitel), akkor veszek fel neki.

Katika bedobta a kivasalt ingeket.

Este 9 óra előtt pár perccel Áronra még rájött, hogy kellene valamit vásárolnia a CBA-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése