2020. február 28., péntek

Még nincsen rend

20200228 péntek

Hiába mentem be Áronhoz, hogy már elmúlt fél nyolc, az első két órájuk elmarad. Kárpótlásul vittem be neki reggelit.

Sajnos nem folytatódik a rendcsinálás, pedig azt mondtam magamnak, hogyha sikerül egy kicsit összekapnom a lakást, akkor

elindulhatok busszal Dömsödre.

Reggelire maradt még a csuszából és utána egy tejeskávé zserbó szelettel.

Átnézve a postát megállapíthattam, hogy a Magyar Államkincstár miként rendelkezett a nyugdíjam megváltoztatásával.

Meghozta a postás a Pizsunak rendelt zseb inhalátort, amit rögtön odaadtam Katikénak, mert én már nem biztos, hogy itthon leszek, amikor Zsuzsi jön érte.

Késő délután Emőke azt javasolta, hogy inkább holnap délelőtt, de ma már ne induljak el Dömsödre.

Szákikának keresgéltem az Interneten szolgáltatót és céget, aki jó ajánlatot tud adni kültéri biztonsági kamerára.

Áron elég későn érkezett haza és vacsorára nem kért semmit. Magamnak megmelegítettem s mélyhűtőből kivett körömpörkoltót.

Az elkerülte a figyelmem, hogy holnap Áronnak nincsen suli, mert szombat van és a kilincsre akasztottam egy frissen készített szendvicset egy almával.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése