2020. február 23., vasárnap

Fokozatos akklimatizáció

20200223 vasárnap

A kényeztetés folytatódik. Egy újabb repülőről hozott kaját melegítettem meg és azt vittem be a még lustálkodónak egy bögre tejjel. Magamnak a sajtos-baconös melegszendvicshez tejeskávét melegítettem.

Lassan kezdem utolérni magam, de ideje is, mert hétfőtől egy csomó elmaradt restanciát kell bepótolnom. Még meg sem mertem nézni ToDo list-et

Sikerült összeszednem a Thaiföldön készített kurta jegyzeteimet a blogom számára, be is vezettem őket, de azokról lerí, hogy ott sokkal fontosabb volt az élmények átélése, mint azok rögzítése.

A több mint egyhónapos Duolingós lógást is beszüntetem.

Sajnos a disznóköröm beszerzése nem járt sikerrel, mert a CBA-ban elfogyott, messzebb pedig nem merészkedtem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése