A gép a menetrend szerint majdnem pontosan landol.
A kiszálláskor néhány formaság után várjuk, hogy a karusszelen megjelenjenek a csomagjaink. Ez váratlanul sokáig tart. Nem probléma, addig meglátogatom a mellékhelyiséget.
Tekintettel arra, hogy gyors egymásutánban két gép is landolt, a mosdók elég sűrűn látogatottak.
Az első meglepetés, hogy amíg eddig minden beszálláskor, kiszálláskor, átszálláskor a kézi műszerrel mindenkinek ellenőrizték a
testhőmérsékletét, itt Magyarországon a 120 utastól még annyit sem kérdeztek: Jól érzi-e magát.
A második meglepetés, hogy amíg ott lépten-nyomon kétféle anyaggal (folyékony szappan, fertőtlenítőszer) naponta többször kezet
kellett mosni, addig itt a mosdókban (de mindegyikben!!) kifogyott flakonok várták az érkezőket.
Néhány kérdés:
A reptéri személyzet nem tudhat a menetrendről, hogy most hirtelen 120 új utas érkezik az érintett területről?
Vagy netán a Magyar Egészségügy annyira alul-támogatott, hogy egy nagy forgalmú nemzetközi repülőtérnek nem tud adni egy darab
érintés nélküli hőmérőt (4.200.- Ft) és néhány flakon kézmosószert?
Esetleg az Eü. minisztert elfelejtették arról tájékoztatni, hogy a nagyvilágban koronavírus pánik van?
A munkakörükben, emberéletben okozott veszélyeztetés vádjával mielőtt kirúgnám az egész bagázst, bűnvádi eljárás alá helyezném
őket. Hadd pihenjék ki a sok lelkiismeretes munkát
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése