2020. február 18., kedd

cseppkőbarlang

20200218 kedd

A szokásos presszó kávé után még elmentünk Pistivel a pékségbe, ahol vettünk friss Virslis bagettet.

Visszatérve rászántam magam egy borotválkozásra.

9 óra után elindultunk Jancsiékhoz. Ma lesz az utolsó csavargós program, mert holnap már elkezdődik a hazautazás.

Egy újabb, könnyen megközelíthető és birtokba-vehető cseppkőbarlangba mentünk be. Ha lenne 500 év szabadidőm és türelmem, akkor végignézhetném, hogyan alakul ki egy ilyen cseppkő, de nincs, mert holnap már indulunk haza.

Ja egy nagyon különleges étket vett nekünk ebédre. Bambusz nádban sült ragacsos lila rizst.
Kerestünk egy üres padot a Mekong folyó partján és ott ettük meg az ebédünk egy részét. A maradékot hazavittük.

Pisti hozott fel két üveg sört, az egyiket megittuk, s utána átment Jancsiékhoz.

Én próbálkoztam a csomagolásban úgy ügyeskedni, hogy a csomagjaim ne haladják meg a 7 kg-ot, ami szinte lehetetlen volt.

Közben felhívtam Emőkét Viberen, hogy várhatóan 21-én reggel 8-kor fogok betoppanni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése