2020. február 29., szombat

Újra Dőmsödön

20200229 szombat

Korán ébredtem. Rendeltem egy Wifi-s kültéri kamerát a Szákikának azzal, hogy amikor megérkezik megnézi és ha nem tetszik neki, akkor megtartom én, úgyis kell majd egy a faházra.

Reggelire sült kolbász, tükörtojás és amit Áronnak bevittem, ahhoz még melegszendvicsként, amit tegnap este a kilincsre akasztottam és egy alma.

Emőke beszólt, hogy 1/2 11 után indulunk Dömsödre. Természetesen ő vezet majd. Akinek nincs jogsija, az csak utas.

Áront is hívtuk, de neki már van programja.

Két csomagom lett. Az egyiket nevezzük úgy, hogy Dömsöd csomag,mert ebben volt minden ami odavaló és a másik a notebook táska
az összes tartozékával.

Az 510-es út fele mentünk, majd az 51-esen. Emőke az egyhónapos jogosítványával meglepően jól vezet és közben élvezi is.

Először az ABC-nél álltunk meg. Vettünk tejet, kenyeret, leves zöldséget, csirkeszárnyat és sört.

Alig, hogy berámoltunk, megjött  a vállalkozó feleséggel gyerekkel, aki a Zoli bécsi féle faház rendbetételére elmondta az elképzeléseit.

Elkövettem azt a nagy hibát, hogy nem azzal kezdtem, hogy a megérkezés után azonnal bekapcsoljam a fűtést és begyújtsak a

cserépkályhába, ezért két óra múlva, amikor már mindenki elment, kezdhettem ugyanezt a 11 C fokos házban. Ha időben bekapcsoltam volna, este 8-ra már meleg lenne.

Vacsorára egy sült csirkecomb uborkával kenyérrel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése