2020. március 1., vasárnap

Dömsödön jó

20200301 vasárnap

Sokáig lustálkodtam, miközben élveztem, hogy a házban végre emberhez méltó a hőmérséklet.

A reggeli után rendeztem a levelezéseim.

Hogy ne legyen nagy terhelése  az inverteres klímának, begyújtottam a jancsikályhába is. Negyedóra alatt befűtötte a szobát.

Nagyon üres a ház, Áron nagyon hiányzik. Gondolkodtam azon, hogy ma hazamegyek, de azután elhalasztottam holnapra, mert még van egy pár kisebb dolgom itt. Például holnap délelőttre tervezem, hogy elültetem a kertbeben a Jack Fruit magokat. mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon itt is hoz-e termést.

Délután átmentem Gabikáékhoz, átvittem a Zitának szánt lovakról szóló könyvet és tartottam egy rövid beszámolót az utamról, közben egy kis politika és barackpálinka.

Vacsorára visszatérve megmelegítettem magamnak a második sült csirkecombot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése